Skin deep

Alla inlägg den 8 augusti 2017

Av Levi - 8 augusti 2017 22:44

Vi vet alla hur svårt det kan vara att få tummen ur och gå till gymmet. Ännu fler av oss vet hur svårt det är att ens få tummen ur att skaffa träningskort. Needless to say så är jag av den senare sorten. Jag har tänkt så otroligt många gånger "jag ska skaffa träningskort!" men sen har det aldrig blivit av. Den senaste tiden har jag tänkt extra mycket på det. Igår fick jag för mig att åka till ett av våra många gym i stan och bli medlem. Sagt och gjort - efter jobbet åkte jag till Friskis & Svettis och kom därifrån med ett fint, rött medlemskort. När jag ändå var i farten köpte jag mig ett par fina skor också att ha på gymmet. Så nu ska jag försöka pussla med mitt jobbschema med gymmets schema så jag kan gå på de pass som talar till mig.

Presentation


Levi heter jag, och det är jag som är människan bakom skärmen. Här i bloggen kommer jag försöka dela med mig av goda, hälsosamma recept; min egen resa till ett hälsosammare liv; och mycket mer! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2017
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards